Busra19092022 kızzz hiç ücretli olurmu olsa bu karılar doğururmu🤣ben doğuma gidicek tim her birinin 10 cu 7 ci 5 ci 20 duysam şaşmazdım herhalde herhangi bir ücreti yok git pırtlat geliver ya sadece ebeler biraz uyuz ama benimkiler çok iyiydi onlar kızınca bende kızıyorum artık baş edemediler sonra anlaşıverdik orta yolda doğurdum çıktım yani özle güzle iyi ama bence bu devirde çok zenginsen gidersin