Banutugba Busra19092022 her muayeneye gittiğimde falan sgkdan mesaj geliyor şdu adınıza şu kadar para ödendi diye. Devlet hastanesinde doğum yaptım ücret istenmedi. Sgk benim adıma ödeme yapmış. İsterseniz 170i arayın
Deletedmom_112 Busra19092022 şehir hastanesinde sezeryan dogum yaptım 5 gun hastane de kaldı lm hiç bir ücret ödemedim
Banutugba Busra19092022 e devlette böyle böyle birşey gördüm bu nedir diye. detaylı şekilde bilgi verirler
Kuzeymiram Busra19092022 bende eşimin sigortqsindan yqrarlandim cnm istersen hastaneye gidince bilgi al daha iyiolur
salakmisincemilee Busra19092022 ben de şehir hastanesinde normal doğum yaptım 2bğn küsür fiyat çıkarmışlardı ama para falan ödemedik