Rhk01 keşfettiği için bence çünkü o dönem nerdeyse tüm bebeklerde var bu hareketler. Kızım 5 aylık olacak azaldı mesela artık ama 2 aylıkken sürekli alt dudağını emerdi ısırır gibi ellerini yerdi yalar dururdu. Şimdilerde dişten dolayı parmaklarını çiğniyo uzun süre eller ağızda olacak yani 😄