Aryakuzu Kizim 5 aylik ve agzini saplatiyor sakiz cigner gibi yapiyor dudagini iceri cekiyor iki gündür bu ne anlama geliyor ? Acta degil doYdukdan sonrada yapiyor Bi bilgisi olan varmi
Muhammed_sefa05 Aryakuzu canm benim oğlum dogdugundan beri öyle yapıyor sanki ağzında şeker falan var alıştım artık
Seda5431 Aryakuzu benim bebeğimde yapıyor gece bile şapır şapır 3.5 aylık o kadar hoşuma gidiyor ki ama çok tatlı oluyor 😁🤣🤣
Hatis BenMathilda Benimde 2.5 aylik aynen dediginiz gibi Dudaklarini emiyo dediler görenler hep Akrabamızın kizi 18 yasinda çenesi efsane derecede büyük ve önde Ameliyat olacak Oda küçükken dudak ve dilini emermis Doktor buna baglamıs Korktum açıkcasi
BenMathilda Hatis yok canım oyle bisey oldugunu sanmiyorum cene yapısı oyle olsa bebeklikten belli olur, bizimki ufak duzgun masallah. refluye bagliyorlar genelde
Aryakuzu MayneymisAltintop iki gün önce ilkdefa ek gida verdim ama arkasindan hep iki cay kasigi flena su veriyorum acaba azmi geliyor bilemedim
Aryakuzu Muhammed_sefa05 benim kizim ilkdefa yapti sanki seker emiyor bide dudagini cekiyo icine dogru cok tatli oluyorlar
MayneymisAltintop Aryakuzu canın ek gıda arkasından az verdiğin su. Bebiş susuz kalmış. 30-40 cc içmeli günde en az. Bizde ek gıdaya erken geçtik 6,5 ayda doktr günde 200 cc içmeli demişti
Zeysars Deletedmom196 Hatice Kübra tongar ın kitabında okudum bugün 0 12 ay bebek gelişimi 4. Ayı okudum öyle yazıyordu onun yalancısıyım ben de 🤷🏻♀️
Zeysars Hepimizin bebekleri yapıyorsa anormal bişey yok demek ki kilo alımları da iyiyse doymadıkları anlamına gelmiyor o zaman 😁