Dilaraa98 Kleopatraaaa___ benim bebeğim mama+ek gıda alıyo. Mamasınıda bi içmede 150 cc içiyo. 7 bucuk aylık 😊😊
beybimveben Kleopatraaaa___ bizim sütlerimiz de sulu sütünüz varsa mamaya geçmeyin doktorunuzla görüşmeden
sifirekran_bolkitap Kleopatraaaa___ kaşık biberonu ilk baş ben de kullandım ama içeri hava sıktım verirken sanırım gaz yaptı😔
elek01 Kleopatraaaa___ hmm anladim canim benim bebegim ilk 1 ay 580 gram almisti doktor az mama verelim demisti sonra saglik ocagindaki hemsire verme surekli emzir demisti bende oyle yaptim ve bidahaki ay 1.200 gram almisti
Kleopatraaaa___ elek01 Maşallah canım emziriyorum devamlı ama galiba şu an atak haftasında meme reddi yaşıyoruz özellikle akşamları.. Uykunun içinde tutturuyorum devamlı yoksa da sağıp veriyorum mecbur