Bende aynı durumdayım sayılır. 40+3 sezaryen doğum yaptım, 2 buçuk saat sonra yanıma getirip meme verdirdiler. hemen arkasından mama takviyesi istendi şekeri düşmüş diye.
Mümkün mertebe emzirmeye çalıştım göğsümde yara olana kadar. yaklaşık 1 hafta kendim Emziremedim göğüs ucunda iltihaba benzer bişeyler vardı diye. sağıp azda olsa biberonla vermiştim. şimdi sütüm çok az geliyo. İlk zamanlar göğsümden süt akardı sertti, ama şimdi çok yumuşak süt akmıyo kendiliğinden. sağmaya çalışıyorum çok az geliyo. kızım çok sinirleniyo ağırlıklı olarak mama veriyorum. 1 ay 12 günlük şu an. Yetersiz besleniyorum farkındayım uykumda düzensiz. Bol su içmeye çalışıyorum rezeneyle birlikte aktardan anne sütü arttırıcı çay içiyorum değişiklik yok çok üzülüyorum. Nasıl eskiye dönerim bilmiyorum biberona alıştı sanırım 😔