Byz2019 kurabiyem28 yarısı yapışık yarısı açık makat kısmına doğru yapışıklık estirol krem verdi bana günde 3 kere açılmadı onunla
kurabiyem28 Byz2019 bizimde öyleydi. Ankara doğru hatta mor bir çizgi halinde gibi görünüyordu. Deriyle bütünleşmemişti. Dr eliyle yavaş yavaş açtı. Özel bir bölge olduğu için fotoğraf isteyemiyorum. Eğer aynıysa cerrahi operasyonaoperasyona gerek kalmazdı. Kaç aylık kızınız? Dr sen bile yapabilirdin demişti.
Damla29 Byz2019 bizimkini elle açıp sonra krem vermişti ama gene yapışıyor yani acsa bile devamlı elle açmak gerek
Byz2019 Damla29 evet tekrar yapıştığını duymuştum yine aynı operasyonları görmek zorunda kalcak sanırım
Damla29 Byz2019 kulak çöpü ile kolay acılıyor elle zor oluyor biraz deneyin isterseniz doktor açsa bile kapanıyor
kurabiyem28 Byz2019 yapışık bölgenin yanaklarından yavaş yavaş açtırın ya da bir an da.. Kuzum hiç ağlamadı. Dr bile şaşırdı.
Erbear Byz2019 benim oğlum var ama arkadaşımın kızında gormustum doktor ıslak mendil kullanma demişti ona ve yeni kapanma olduğu için hemen odada eliyle açmıştı o doktor benim için gitmişti kremle falann düzelmişti snra noldu bilmiom kadınla kusustuk
Byz2019 Erbear doktor masajla açılmazsa operasyon dedide soramadım o an nasıl bişey diye ilk masajla denicekmiş
MOM_1920 Byz2019 ay canım ya tarihi geçenleri atıyorum atmışım bebekken verilen kremdi. Kusura bakmayın sizi de bekletim anca fırsat buldum teli elime almaya
Byz2019 MOM_1920 olsun canım önemli değil acaba aynısı mı diye merak etmiştim çocuklardan fırsat olmuyor telefona bakmaya
Erbear Byz2019 valla canım nasıl yaptı tam bilmiom ama ıslak mendilden demişti hiç unutmuyorum oyuzden hamileyken hep diodun kızım olursa hep poposunu yıkarım dieboglim oldu onu bile yıkadım ıslak mendil kullanmadim
idilinannesi1 Byz2019 ama direk açtırmadan önce birkaç gün vazelin sürmediniz tavsiye ederim tahriş olmaması adına
Byz2019 Erbear ben aslında hamileyken pamuklardan almıştım ıslak mendil kullanmam diye bi süre pamuk kullandım etraftakiler narin alıştırma sonra çekersin diye aklımı çeldiler ıslak mendile döndüm keşke dönmeseydim 🤦🏼♀️
idilinannesi1 Byz2019 merhabalar ,, her alt almada bebek vazelini hafifçe masaj yaparak sürebilirsiniz yaklaşık 1hafta boyunca ve ıslak mendili bırakıp pamukla çok içerilere girmeden nazikçe alt temizliği yaptığınızda düzelecektir deneyebilirsiniz.
Byz2019 idilinannesi1 merhaba çok teşekkür ederim denicem hemen yarın zaten birazcık açıldı gibi doktorun verdiği kremle belki söylediğiniz şekilde iyice açılır
Byz2019 Hep_mi_uykusuz o yüzden bende burda sormak istedim sonuçta açtırırım sonra tekrarlarsa hep aynı işlemimi görcek yavrum burdaki tavsiyeleri denicem yarın bakalım umarım işe yarar