201022 6 aylıkken başladı kızım ek gıdaya. İlk zamanlar bana da zor geliyordu. Ne yapacağımı bilemiyodum. Ama şimdi alıştım güzel gidiyo. Ama ilk zamanlar hiç istemiyordu. Zaten doyması için değil, tad duyusu oluşmaya başlasın diye veriyodum. Artık çorba püre tarzı yiyecekleri seviyo çok şükür. Ama yine de mama vermeye devam ediyorum. Kilo alımı da mamayla desteklediğim için normal şekilde ilerledi.