201022 zaten bebeğiniz karnı doymayınca ağlar sizde mamasını yeniden yaparsınız. 4 aylık bebek bazen 150 bazen de 180 cc içer. Herkesin fikri var. Bu yüzden herkes bişey söyleyip kafanızı bulandırmaya çalışır. Bebeğinizin kilosu iyi. Zaten bebeğiniz kilolu olsa ayy çok kilolu bebek derler. O yüzden umursamayın. Bide bende sağlık ocağına götürdüğümde ebe az kilo almış demişti. Ama o ay 350 gram almıştı. Yani kilolu bebek sağlıklı bebek değil ki. Sağlık ocağında bebeği kıyafetleriyle tartıyorlar o zaman çok farkediyo. Cocuk doktorumuz sadece bezini bıraktı kızımda öyle tarttı. O zaman net kilosunu öğrenmiş oldum. Sadece beziyle kaldığında kilo almış dedim. Cocuk doktoruna gittiğimizde doktor bakın kıyafetle tartışınca yanlış çıkıyo kilosu dedi. Gerçekten de kıyafetleri 400 gram çıkmıştı. O yüzden ne zaman tartmak gerekirse sadece beziyle bırakıyorum kızımı.