[silindi] Selcanmknc merhaba oğlumun ismi pars, çok sevdiğim diğer bir isim ulu. ben yerinizde olsam begendgiğiniz isimlerin hepsi güzel ama bu sene cok koyuluyor kuzey yerine güney ya da doğu falan koyalım derdim. roman ismine de bayılıyorum ancak riskli.
Suigeneris Selcanmknc oğlumun adı Erk Doğa. Daha doğmadan kız da erkek de olsa Doğa koyacaktır zaten. Sonra Erk i de ekledik
Esoca38 Selcanmknc oğlumun ismi Murathan 💙 Alparslan, Cihangir, Aras, Göktuğ, Turan isimlerini de beğeniyorum ☺️
Ebrar444 Selcanmknc Bence istihareye yatın ben öyle yaptım kimseyi kırmamak adına herkes birşey diyordu bu arada bebeğim adı Yavuz Selim 💙
Mavigri Selcanmknc benim oğlumun adı Göktürk..bizde cok kararsızdık çekiliş yaptık gerçi yine çekilişte çıkanı değil eşimin istediğini koyduk:) Soy adımızda gökle başladığı için çok uyumlu oluyor :))
ArzuOguz Selcanmknc Ömer Baybars Mete Cihangir Baybars ve Cihangir çok hayalimdeki öyle oldu Duyan çok beğeniyor ☺️☺️
Zencefillikurabiye Selcanmknc bence İkinizin seçtiği isimler de güzel o yüzden aren kuzey koyabilirsiniz ikinizinde dediği olmuş olur