CansuReis belki de düşük yapmıyorsunuzdur doktora gidip öncelikle bumu netlenimeniz gerekir . Her kanama düşük değildir progeston verilerek ihtimal varsa önlenebilir . Ama düşük Sürecine girilmişse doktor Rahmi hastanede temizlemeyi teklif edebilir( uyutuyorlar) uyandığında kaldığın yerden hayatına devam edebilirsin. Evde yapacak olursan içinde birşeyin yavaş yavaş hareket ederek en son ağrın dahada şiddetlenir ve vucuttan atarsın evde bayağı ağrılı olmuştu benim sonrasında parça kaldı mı diye hastanede kontrol ediliyor ama ters bişey olmasın sakın senin hastaneye gitmen gerekıyor ikisinide deneyimlemiş biri olarak söylüyorum