Merhaba kızlar. Hamile olduğumu yeni öğrenmiştim fakat ilaç kullandığım için düşmesi veya düşmese bile sakat olması muhtemel bi durum vardı. Dün hastaneye gittim ultrasonda kese görünmedi çok küçük daha dedi neyse eve geldim bugün sabaha doğru 5 gibi kanamam oldu hafif adet ağrısı gibi bi ağrım var. Kürtajdan korkuyorum bu durumda doktoruma tekrar gitmelimiyim yoksa kanamada düştüğünü görüp öyle mi kontrole gideyim? Tecrübelernizi yazarsanız çok sevinirim 🙏🏻