tugceizgi Kralkralice başvuru yapmıştım hala değerlendirme sürecinde diyor . Kaç gün yada kaç ay içinde açıklanır? 15 eylülde başvurdum
Deletedmom_62 Keremikoom herhangi bir geliriniz var mi diye soruyor benim aldığım maaşı mi soruyor yoksa eşiminki de dahil mi . yani ben çalışmıyorum eşim çalışıyor evet mi yapmalıyım hayır mi
Keremikoom Deletedmom_62 kendi bilgileri lnizi girerken geliriniz yok ise yok daha sonra hane halkının ve eşinizin TC si vs istenince oraya eşinizin aldığı geliri yazacaksınız
Findikzadem eymeninannesi11_ Nisan ayına kadar yatmayacak bu yatan parayı Nisan ayına kadar çekmeniz gerekiyor
aktifmaya Findikzadem çok teşekkür ederim aslında ziraat iban var kendi hesabım form doldururken de yazmıştım onu aktarabilsem bebeğim var ptt uzak
Findikzadem aktifmaya PTT den ödeme yapılıyor bnde iban yazmstm PTT den kart verdiler onunla cekiyruz
Yasirefeninannesi Kizlar benimde yeni yatmis daha ilk alicam 550 ama birdaaha yatacakmi acaba yoksa tek seferlikmi
Merveges Kralkralice şimdi baktım benimde yatmış sanırım yarın cekebiliyoruz 6si olarak gözüküyor internette okumuştum Kasım ayinda zamli yatacak diye
Yasirefeninannesi Birde size yatiran kurumun adi ne bana turkiye aile destek yardimi yaziyor ayni kurummu acaba
Ceyda3409 Benmde yatmış 450₺ yarın çekebilirim ve kızlar bu yardım kaç ay verilecek bilgisi olan varmı 1senelik mi
Findikzadem Kralkralice dünden beri kaç kişiye yazdım sizdde yazayım o yatan paranın son ödeme tarihi yardımın değil
Kralkralice Elifin-annesi son ödeme tarihi var kurum ödemelerinde cekmediyseniz parayı orda yaziue bakin