Keremikoom Kralkralice merhaba benim yatmış eymeninannesi11_ Merhaba benim yatmış ama zam falan yok 450 TL yatmış
eymeninannesi11_ Kralkralice şuan baktım ptt kurum diye girince ordan çıktı yarın çekebilirim öyle 6sı olarak gözüküyor nisan ayına kadar yatacakmış
Keremikoom Beyzaa91 hane halkınin kişi başı asgarî ücretin 3 te 1 ödeme düşüyorsa yani yaklaşık en fazla1800 civarında ise geçim zorluğu için devlet her ay ödeme yapıyor 1 senelik bir program detay için netten daha iyi araştırabilirsiniz
Keremikoom gizem19_ e devletten sosyal yardım hizmetinden başvuru yapacaksıniz ordakileri bilgileri eksiksiz ve aile destek programı katılmak istiyorum diye seçenek var onu mutlaka işaretleyin
zemzemardic300320 Evet canım benimkide yatmis ama 450 zamli olarak yatmamis biyerde okumuştum kasımda yatirilacak zamli maaş diye
Herneyse_00 Kralkralice e devlette PTT üzerinden yatiraln para diye girin orada yatacağı tarih yazıyor. Benimki yarın yatacakmis mesela öyle yaziyor
Deletedmom_62 Keremikoom herhangi bir geliriniz var mi diye soruyor benim aldığım maaşı mi soruyor yoksa eşiminki de dahil mi . yani ben çalışmıyorum eşim çalışıyor evet mi yapmalıyım hayır mi
alisinannesi63 Benimki 19 eylülde başvurum kabul edilmiş ama henüz ödeme yok. Ekimin ilk haftası alırsın demiştiler . Sizlerde benim gibi oldup, sonradan mı aldınız? Onaylandıktan ne kadar süre somra yatırıldı paranız ?
Findikzadem eymeninannesi11_ Nisan ayına kadar yatmayacak bu yatan parayı Nisan ayına kadar çekmeniz gerekiyor