Deletedmom_20 bu sorunu bende yaşadım ne markalara para verdim yok sürekli taşardı hastalanacak diye sürekli elbise değiştirirdim kafayi yiyecektim düşünsene her bezde bide üst baş elbise değiştiriyordum en son e bebekte yine bez reyonunda gezerken beyanın biri elinde e bebeğin kendi markası BABY ME Bezi vardı sonra ona sordum memnunmusunuz diye aynı sorunu yaşamış biri olarak denemelik al bana dua edersin demişti yeminle otuyorum kalkıyorum o bayana dua ediyorum kullanmadıysan bide o markadan kullan