Günaydın kızlar 2 3 haftadır oğlumun bezi sızdırıyor sabah kalkıyor hep ıslak çocuk yataklara kadar. Bez değiştirdim olmadı numarasını değiştirdim olmadı külot bez denedim yine olmadı. Bazen çok yapıyor altına geçmiyordu bazen azıcık yapıyor geçiyor anlamış değilim her gün aynı şey bu yüzden erken de uyanıyor rahatsız olduğu için. 3 haftadır kuru kalktığı gün yok denecek kadar az. Gece saat kurup altını alayım dedim ama çığlık kıyamet oluyor asla istemiyor uykusu bozulsun. Ne yapacağım şaşırdım şuan prima premium care kullanıyorum bu arada. Öncesinde sleppy prima aktif hepsini denedim aynı sorun. Şu 3 hafta önce hiç sızdırmazdı hep aktif bebek kullanırdım. Şimdi her şeyi sabah yıkıyorum onu geçtim çocuk rahatsız oluyor. Önerilerinizi bekliyorum