Hllcnrvlkn @egkmn evet gerçekten çok zor. Maalesef ki çocuk olunca sizi çok fazla zorlar ben WC gidemedim 2,3 hafta resmen yatalak gibi oldum. Bı bakiciniz olmalı ben şuan şükür rahatım çok fazla ağrım olmuyor topuklu vs giymedigim sürece zorlamiyor.
yuhumgeliy meg2022 bizde de genetik aynı şekilde çok kötü gözüküyor. Görüştüğüm doktor 2600 dolara yapıyor oda 2 ayak 52bin TL civarı oluyor. Gerçekten öok pahalı ama çok istiyorum olmayı , olamayacağım ama istiyorum işte.
meg2022 yuhumgeliy bende isterdim aslında ama 7-8 yıl önce trafik kazası geçirip ayağımı kırdım yaklaşık 5-6 ay alçıda kaldı ilk aldılar yanlış kaynamış dediler vs bu sürede çok zorlanmıştım temel ihtiyaçlarını bile bir başkasının yardımıyla karşılayabiliyorsun gözüm korktu yani cesaret edemem şimdi. Gerçekten çok rahatsız edici ama 🤷♀️
Nil_defne Sessiz_oyuncu Kusura bakmayın yeni gördüm mesajınızı. Nasıl geçti ameliyatınız acı oldu mu çok