yuhumgeliy ben oldum canim. 4 ameliyat geçirdim ilk 2 ameliyatda 18 yaşından küçüktüm biraz idare etsin diye törpüleme işlemi yapıldı, 20 yaşında 3. Ameliyati oldum. Doktor eriyen vida atacağını aradaki kemiği keseceğini parça koyacağıni söyledi. 1500 TL para ödedim ama salakligim doktora verdim parayı vezneye değil o an dalginligima geldi Medicalciye vercem dedi. Tabi hop cebe inmiş o. Ve 2 ay doğru düzgün basamadim 20 dikiş falan vardı yarım alciyla durdum 1 buçuk ay koltuk değneğiyle . Ayaklandiktan sonra ayağımı bükemedim hiç ağrılarimda vardı sonra Ankara yıldırım Beyazıt eğitim araştırma hastanesinde bı doktor buldum baya iyi ilgili ona gittim vidalarin eriyen vida olmadığını almamiz gerekiyor dedi aldı hepsini vidaları görmen lazım kocaman. Ama şükür Ogün bugündür hiç ağrım olmadı. Şekillendirme aparatı kullan dedi kullanmadım biraz eğilme var ama baslicam tekrar aparata. Kesinlikle çok iyi araştır doktorunu