1029384636 merhaba öncelikle çok geçmiş olsun canım kardeşim, okurken göz yaşlarımı tutamadım. Rabbim şifa nasip etsin İnşallah, beterin beteri vardır, buna da çok şükür. İnşallah en kısa zamanda bebeğe gerekli ne varsa hepsi yapılır ve sıcacık evinize gidersiniz, bebek hastanede değil kendi güzel yatağında yatar. Aklım, kalbim ve dualarım sizinle. Allah’ım sana da sabır, güç versin. Ben de yeni anneyim daha birkaç gün önce 40ımız çıktı, defalarca biz de hastanelere gittik seni çok iyi anlıyorum. Ama lütfen sen methanetli ol, çünkü bebeklerimizin sadece bize ihtiyacı var, biz düşersek onlar nerden nasıl güç bulacak öyle değil mi? İnşallah iyi haberlerini bekliyoruz. Her şerde vardır bir hayır Rabbim dermansız dert vermez yeter ki sen güçlü ol kardeşim