Alpaslanmomy Merhaba. Kola zararli birsey evet ama bu durum kola ile alakalı değildir. İnşallah önemli birsey yoktur ama en kısa zamanda doktora götürün bence. Morarma durumu dolaşım sistemi ya da solunum sistemi ile ilgili olabilir. Çok ciddiye alınması gereken bir durum.bence kesinlikle beklemeyin ve en kısa sürede doktora gidin Umarım en kısa sürede bu durumu atlatırsınız
1029384636 Gokceeee__ Henüz bişi demediler, nöbet geçiriyormus ama epilepsiden şüpheleniyorlar bir dünya tahlil, röntgen, film emar çekildi sebebini öğrenmeye çalışyolar nöbetin. Yatış verdiler 😔😔😔
Boran_2022 Bnimde bebegım de vardı yeni dogdugun da şimdi dört aylıgıx yok ilkte kalpten şüphelendı dr ekg cekildi temiz bazı bebeklerde gazdan oluyo bırde anne sıgara içiyorsa emzirmeden oluyormus
Esraburkay 1029384636 normal degil morarma dedikleriniden de olmax cumayı bekleden hemen yarın gidin derim
muhendisanne1 Götürdünüz mü bebeğinizi doktora ? En kötü ambulans çağırın eşiniz gelemiyorsa da , konyadaysanız ben bile gelebilirim , önemli bişey morarma muhakkak beklemeden götürün bebeğinizi doktora
1029384636 Götürdüm hastaneye hemn nöbet geçiriyormus oğlum, tahliler yapıldı, emar , film , tomografi ne varsa çekiliyor çekildi sebebini öğrenmeye çalışyolar nöbetin. Yatış verdiler 😔😔😔😔
Aloneeee 1029384636 yatış vermeleri iyi olmuş. Emin ellerdesiniz en azından. İnş önemli birşey çıkmaz çok geçmiş olsun
Caglarass 1029384636 Kıyamam 🥺 Çok geçmiş olsun inşallah kötü bişey değildir. Rabbim şifa versin miniğinize
Aliayazz 1029384636 ya inanın sonucu merak edip tekrar girdim yazınızı görünce içim gitti aklım sizde dualarım da sizinle. Rabbim acil şifalar versin bi an önce sağlıklı bir şekilde evinize gitmeyi nasip etsin size inşallah 🙏
1029384636 Aloneeee amin inşallah saolun, epilepsiden şüpheleniyorlar henüz net bir tanı konulmadi 😔😔😔 elini kolunu mahvettiler kan ala ala , damar yilu bulana kadar. Başına da ultrasonla baktılar bişi gördüler ama net bir açıklama yapmadılar çok korkuyorum
1029384636 Caglarass Allah razı olsun , sizlerin uyarması sayesinde hemn kalktım, sanki elim kolum bağlanmıştı o zman nasıl hemn getirmedim hastaneye bilemiyorum. Şimdi böyle merak edip sormanız bana iyi hissettirdi. Hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun
1029384636 Aliayazz Allah razı olsun çok sağolun. Epilepsiden şüpheleniyorlar, henüz kesin bir tanı konulmadi. Hepinize çok teşekkür ederim siz korkutmasaydnz aslında sabahı yada cumayı bekleyecktm. Her yerini delik deşik ettiler icm gidiyo çok korkuyorum kötü bişi çıkacak diye , kitle de olablirmis başında
1029384636 Aliayazz Ne kadar güzel bir kalbiniz var , tanımadan böyle merak etmeniz gerçekten beni mutlu etti. Allah razı olsun. İnşallah tedavisi olan bir hastalıktr. İşte altta yatan sebebini bulmaya çalışyolar, yada neyden kaynaklandığını, gözlem altında. Ağlamadan duramıyorum sütüm kesilecek diye korkuyorum zaten iki gündür iyi de emmiyo. Bilmiyorum ya çocuklar hastalanmasn
merhabacanim 1029384636 doktorlar her zaman en kötüsünü söyler.Kalbini ferah tut canım Allah büyük inşallah tertemiz sorunsuz sağlıcakla çıkın hastaneden 🤲
1029384636 Neaby Getirdim hemn hastaneye sizler uyarınca hepinize teşekkür ederim, yatış verdiler , nöbet geçiriyormus oğlum. Epilepsiden şüpheleniyorlar. Sonuçları bekliyoruz , kesin olarak sebebi ne diye . Bilmiyorum ağlamaktan harap oldum çok korkuyorum kötü bişi olaack ya . Minicik o daha
Neaby 1029384636 dualarımız sizinle inşallah yarın sonuçlanır tedavisi olan birseydir ve iciniz ferah bir şekilde çıkarsınız hastaneden 🙏
irezeyy 1029384636 kalbine mutlaka baktırın dediğiniz morarmalar emmemesi kalp sorununa benziyor benim oğlumda da kalp sorunu var yanlış anlamayın korkutmak değil amacım ama doktorunuza mutlaka deyin bi eko çeksinler
Aliayazz 1029384636 bol bol dua edin lütfen kendinizi sıkmayın vardır bi hayır belki burdan soru sormanız da hayra vesile olacak öyle düşünün. 2 aylıktık covid olduk kan değerlerimiz diplerdeydi doktor bu çocuk ya covid ya da başka kötü bir hastalığı var dedi inanın bende o an yıkıldım.. Ama Rabbime bol bol dua ettim sürekli emzirmeye çalıştım sütüm gitmesin diye sizde mümkünse sağıp sürekli su için. İnanın çok dua ediyorum Rabbim şifalar versin kuzucuğa
1029384636 Aliayazz Amin ayenn haklsnz. Çok emmiyo sütüm de azalmış sanki😔 boğazımdan geçmiyor onu o halde görünce. Biliyorum mecburum zorluyorum kendimi . Herşey evlatlarımız için . Dediğin gibi elbet bunda da vardır bir hayır