Mebiyu
Kaka yapmadığı sürece değiştirmem.Oyle çok mennunun ki yatmak üzere 10-11 gibi Prima premium care bezini kullanıyorum sabahleyin 7-8 e kadar duruyor asla sızdırma kızarıklık yada herhangi bir şikayet olmadı.5 aydır kullanıyorum.Bebegimin uykusu da bölunmuyo.Emziriyirum uykusu açılmadan yatiriryirim uyuyor.Diger soy uykusu açır ve sizi çok yorar