Mebiyu Uykusu bölünmesin diye iki seferdir degistirmedim. Güzel de oldu ancak sabah poposu buz gibi oluyor. bu şekilde usutmez mi? Bunu engelleyen bir bez var mı? En azından bir kez değiştireyim mi?
tazeannee_ Mebiyu akşam uykusuna geçerken değiştiririm gece kalkıp değiştirmem sabah uyanır uyanmaz değiştiririm alıştırırsanız hep değiştirmek zorunda kalırsınız uykusunu bölersiniz bebişin
Bircaykoyicelim Mebiyu Gece beslenmesi olmadığı halde 3 kez değiştiriyorum bezini gece. Akşam 7 de uyuduğu için uzun süre bezde kalmasını istemiyorum. Dediğiniz gibi poposu ıslak ve soğuk olmasını istemiyorum. Hem rahatsız olur hemde sancı yapabilir.
Alse35 Mebiyu 💩 yapmadığı sürece değiştirmem alışmasın diye bişey olmaz merak etme eğer rahat edemeyeceksen de çişliyse ıslak bezle silmeden hemen yeni bez tak
Esen3535 Mebiyu 2aydan beri gece alt değiştirmiyorum sorun yaşamadım sadece çok ağır ishal olmuştu 10,15gun o zamn değiştirdim yoksa sürekli değiştirmek zorunda kalırsınız sabah uyanınca değiştiriyorum
Mebiyu Bircaykoyicelim ben de çok arada kaldım. Bir yandan uykusunun bölünmemesi çok güzel diğer yandan sabah uyandığında altının soğuk olması çok can sıkıcı.
Mebiyu Alse35 bugün aynen dediğiniz gibi silmeden altına yeni bez taktım. Uyku tulumu olduğu için giydir çıkar derken uyanıp ağladı. Sanırım böyle devam edeceğim. Geri uykuya dönmesi çok zor olmadı.
Bircaykoyicelim Mebiyu Benim bebeğim hiç farkında olmaz. Bezinin değiştiğini. Uykusu filan bölünmez yani. Bence değiştirin. Buz gibi bezin içinde uyumasin.
Mebiyu Bircaykoyicelim benimki uyanıyor ya. Uyku tulumunu aç alt pijamasını çıkar kaldır bez koy derken uyanıyor
Alse35 Mebiyu sevindim hemen uyumasına ama sabah erken kalkıyorsa dediğim gibi illa değiştirmene gerek yok tulumda giydiriyormuşsun zaten 🥰
Bircaykoyicelim Mebiyu Aaa utku tulumu kullanıyorsan evet zor olur. Ben sadece çıtçıtlı Body giydiriyorum. O yüzden kolay oluyor. Bide hep değiştiğim için sanırım alıştı.
Mebiyu Bircaykoyicelim Ben de değiştirmeye devam edeceğim ya. İnşallah benimki de alışıp tepkisiz kalır uykusuna devam eder. Bir türlü içim rahat etmeyecek.
Deryasa Mebiyu canım ben molfix kullanıyorum oğluma gece uyumadan hemen önce değiştiriyorum sabaha kadar değiştirmiyorum çünkü değiştirirsem uykusu açılıyor uyumuyor bir daha te sabah açıyorum uyanınca molfixtr böyle bir sorun yaşamadım ben hiç sen ne bezi kullanıyorsun ki
RBeyz Mebiyu Ben prima premium care kullanıyorum gece uykusuna geçmeden değiştiriyorum, gece de max 3 kez emiyor. Sabah da kalkar kalkmaz değiştiriyorum bir soğukluk falan hiç hissetmedim