Sabibo Doktorum bana doğumun ertesi günü bantı çıkartıp duş almamı hatta dikiş olan yeri nazikçe güzel bir şekilde suyla yıkamamı söylemişti. Diğer hanımların da dediği gibi muhtemelen sızlayan yer dikişin bittiği yerdir o yüzden sızlama yapıyordur.. sevgiler🥰