Merhaba annelerim❤ 10 Gün önce spinal sezaryen ile bebeğimi doğurdum. Bugün duş aldım, su geçirmez bant yapıştırmıştım ama sağ kenarını iyi yapıştırmamışım aralık kalmış yaraya su geçti, havluyla tampon haraketlerle kuruladım 10-15 saniye falan sonrasında pansumanımı yaptım ama sabahtan beri bir sızlıyır o sağ kenarı. Böyle iki parmak kalınlığı kadar yer sadece acıtıyor acaba neden olabilir? Dikişler de hala üzerinde, enfeksiyon kaptırmış olabilirmiyim? Yada iyileşiyor dikişler dökülmek üzeremi diye acıyormu? Başına gelen var mı