Busraata 22 aylık oğlum kendi kendine çok güzel oynuyor masa sandalye aldım resimli kitaplar kalemler bu ara onlara sardı boyuyor resimlerine bakıyor, legolarla kule yapıyor içine arabalarını koyuyor. Fıs fıs şişe içine su koydum birde sünger verdim oyuncaklarını yıkıyor onunla , ilk arabam diye bir araba almıştım onu aldığım güne şükür olsun onunla saatlerce geziyor ev içinde sadece eşimde bende çalışıyoruz işten gelince ilk 1 saat hep birlikte olalım istiyor . Anne , baba balkona otur diyor gidip oturuyoruz 10 dk ordan alıyor bizi misafir odasına götürüyor oturalım diyor ordan yatak odasına götürüyor yatakta zıplıyor sonra bidaha kendi oynuyor hep çok seviyor oyuncaklarını bizdede telefon izlemek falan yok