Nasıl ögretebilirim,gerçektn biraz bunaldık tv,telefon vermeyelim diye sürekli oyun oynuyoruz ama sürekliii ha ne güzel diceksiniz güzelde eşimde bende sürekli oyun halindeyiz kusasimiz geliyor hani yarım saatte oynasa kâr ama nerde.Çekiştiriyor elimizden tutuyor bu hareketi de çok yordu köle gibi bi sağa bir sola çekiyor😁 kalk kalk diye ağlıyor 2yaş.Sendromdan degil hep böyleydi bu huyu