Happymamii öncelikle Allah yardımcınız olsun canım öyle zor oluyor ki bebeğimle bende oturur ağlardım . Her çocuk bir olmadığı için sana şu ilacı al diyemem ama arkadaşlar da yazmış bazılarına nurse harveys bazılarına sap simplex iyi gelirken benim bebeğime bio gaia iyi geldi. Tabi tamamen bitiren bi damla yok . Ben kolik bebek müziği açardım buzuği orhandan o biraz rahatlatırdı bir de yatağın ucuna geçerdim zıplardım hafifçe . Ayrıyeten her alsam yemeğinden sonra kimyon çayı içerdim , bebeğime zeytinyağı ile karnına ve makatına masaj yapardım bisiklet hareketi yapardım iyi gelirdi . Bizim 4 ay sürdü