Happymamii benim bebekte kolik bebek. Bir çok şey denedik: Metsil,zinco,bioga, maflor gaz damlası .Bize maflor iyu geldi . Acı elma yağı, zeytinyagı ile masaj gün boyunca fırsat buldukça . Poposunu ılık suda bekletme, ılık duş. En sonunda babası havuz aldı birde boyunluk . Ellerinden tutuyoruz kendisi bacaklarını hareket ettirdikçe vüçut yoruluyor havuzdan çıkar birde ılık duşa girince iyice yumuşacık oluyor vücut. Hemen uyuyor. Uyuduktan sonra yarım saate bir bacaklarını karnına doğru bir ileri bir geri yapıyoruz çıkıyor bütün gazları. Her karnını doyurmadan sonra muhakkak ya ağızdan ya da alttan muhakkak gazını çıkartıyorum. Kendimde kimyon, rezene çayı içiyorum . Bebeğe su sesi açıyorum uyuması için. Yemeklere kimyon atıyorum. Bir kolik annesinin yapabileceği her şeyi denedim. Şuanda 4 aylık olduk hala devam ediyor ama eskisi gibi değiliz şükür. İlk 40 gün uyku uyumadım .Sezaryendim bir de ilk çocuk tecrübesizlik mahvolmuştum. Rabbim yardımcınız olsun. Bebeginiz uyuduğunda muhakkak bacaklarını ileri geri yapıp gazını çıkartın. Kendisi çığlık çığlığa uyandığında kendini sıktığı için gazını çıkartamıyor bagırdıkça bagırıyor . Allah yardımcımız olsun kolik anneleri olarak gerçekten sabır işi annelik.