Ysmndnz_ psikolojik olarak kesinlikle sütüm artmıyor kafasından çıkın bende yeni doğum yaptığımda böyleydim olumsuz etkiliyor. Ayrıca bebeğiniz daha 2 haftalık ve memeler bebeğin ihtiyacı kadar üretiyor. Bebeğiniz emmeye devam ettikçe süt miktarınız da artıcak. Dolayısıyla kaygılanmayın. Memelerinize de alışma fırsatı tanıyın. Bol su tüketimi, sağım, stresten uzak durmak ve dinlenmek. Ben bunlara ek olarak nurse harvey ve imom latte( aynı zamanda içinde vitamin de var. Bu daha dinç yapıyor) kullandım süt arttırıcı olarak memnun kaldım. Şunu da söylemeliyim ki en makbul meme yumuşak memeymiş 😄 ne kadar doğru bilemem. Şuan benim bebeğim emmedikçe taş gibi olmuyor buna da memenin terbiyelenmesi yani duruma alışması diyolarmış. Dolayısıyla sizin sütünü bebeğinizin ihtiyacı kadar var. Hep sütünüze güvenin diyorlar ve bu çok işe yarıyor. Güvenmezseniz beraberinde ben çocuğuma yetemiyorum düşüncesiyle kendinizi daha da olumsuz etkileyebilirsiniz ama ASLA böyle bir durum söz konusu değil. Bebeğinizin size kokunuza teninize sıcaklığınıza sevginize ilginize ihtiyacı var. Ve bunların hepsini de siz karşılıyorsunuz ❤️