Tugce 13 pro max değil ama 13 pro kullanıyorum 1 senedir aşırı memnunum özellikle kamerasından. Yüzündeki tüye siyah noktaya kadar çekiyor diyebilirim 😂 Bundan önce 11 pro kullanıyordum ondan damemnundum ama bundaki kamera gerçekten mükemmel. 14 hakkında bi fikrim yok 2 sene kullanıp değiştiriyorum zaten amaçları da bu devamlı güncelleme gönderip sistemi yavaşlatıp bi üst versiyonlara geçilsin ekonomi canlansın :) birde pro olanları tercih etmen daha mantıklı olur önceliğin kamera ve işlemci yani hızıysa. Hafızasını kendin belirliyorsun zaten belli bir farkla onda model farkına gerek yok. Başka sormak istediğin birşey varsa yanıtlayabilirim