Evet baktım açıkçası çoğu özellik 13 pro max te yok tamam ekran olarak büyük olabilir ama geride kalıyor 14 daha iyi 😌 bayağı geri kalmışım ya ben 😂 8plustayım 4 senedir 😂😂😅😅 kısacası bu yeni gelen özellikler efsaneymiş ya ekran titretmeme felan 🙄 daha sayamadığım nice özellik. Kameranın mp olsun daha iyi