Yigitefeannesi BalkizimBaloglum2 öyle şey mi olur doğumdan sonra duş seni dinlendirir sütünü daha da artırır rahatlatır sen rahatlayınca bebeğin rahatlar hastaneden eve gelir gelmez yaptım duşumu banyo bantları olduğu sürece sıkıntı olmuyor 🤗
Pelininannesii BalkizimBaloglum2 ben eve gelir gelmez yaptım, hastanede dikişlerime sıvı bir şey sürüldü dışardan belli olmuyordu üstünü kapattık duşa girmende sakınca yok 3-4 gün sonra bu yapışkanı vücut atar dediler uhu gibiydi resmen😂 hiç sıkıntı yaşamadım. Zaten direkt dikişler görünüyordu üstü hiç kapalı kalmadı gazlı bezle filan
KubraResul BalkizimBaloglum2 3. Gün çıkardım bende banyoda çıkarmıştım Sezeryandan 24 saat sonra banyo yapılabilir ayakta olacak şekilde yapın bence sorun olmaz
Temmuz1 Biz hastaneden çıkınca o banklarda almıştık eczaneden.sezeryan yeri için şu geçirmez bant.eve gelince yani 2.gun hastanedeki pansuman çıkarıp o bandı yapıştırıp duş aldım.cikinca da hafif hafif yumuşak bir bezle kuruladim
Mlkkrm BalkizimBaloglum2 Gun dus oldım zaten bant var sorun olmaz bantlarıda gunde 1 kere cıkarıp pasuman yapıp tekrar temız bant kulanıyodum
Duyulurum BalkizimBaloglum2 su geçirmez bant mı? Su geçirmez bantla banyo yapmıştım ben. Özelde doğum yaptım ama o bandı eczaneden kendimiz almıştık. Bant 5 günlükken çıktı, çıktıktan sonra 3 gün banyo yapmadım.
Sevdapl BalkizimBaloglum2 24 saat geçmeden banyo yaptım. Bant da yoktu. Bantı hastaneden çıkarken söktüler. Bir sprey sıktılar o kadar.
BuseCan BalkizimBaloglum2 bantlıysa 3. Günü alabilirsin demişlerdi bana. O kadar beklemene gerek yok dikkat etmelisin sadece.
KD38 BalkizimBaloglum2 sezeryan sonrası bir gün sonra 10 gün hergün duşa girmeniz lazım yaranızın iyileşmesi için bandıda duşta cıkartın hiç bir sey olmaz yqlnız yaranızı kuru tutun mutlaka yoksa enfeksiyon olur
ASYA123- BalkizimBaloglum2 eve çıktığım gün dr duş alabilirsin demisti.sadece ıslak tutma dikiş yerleri.
_YanakReisinAnnesii BalkizimBaloglum2 bantı hastaneden çıkarken doktorum çıkarıp pansuman yaptı ve taburcu etti , eve gelir gelmez de direkt o şekilde duşa girdim çıktıktan sonra sezeryan yerimi temiz bezle kuruladım fön makinasının düşük ayarıyla uzaktan kuruttum doktorumun kendi önerisi böyleydi ve hicbir sorun yaşamadım