Kizlar ebe 1 hafta banyo yapma dedi hastaneden çıkarken benjm aslinda 2. Sezeryanim ama 1. De hic bisey hatirlamiyorum ne yaptığımı devlette dogum yaptığım için soramiyorum da 10 gün sonra kontrolüm var ama ozamaana kadar bekleyemem zaten sezeryan yerim şuan bantli duş alsam sıkıntı olurmu bilen varmi bide bu bantlari ne zaman nasil çıkarıyoruz ay ilkinde nasil yapmistim resmen beynim durdu hic hatırlamıyorum 🤯