hilalhsnygt polar ya da welsoft almayın bence bizim ev sobalı diğer odalara çıktığı için öyle almıştım ama gereksiz bunaltıyor terletiyor en iyisi 3 iplik şardonlu takımlar üstüne de kazak da alabilirsiniz örgüden yelek ve ceketler olmalı hemen giydirirsiniz biz baya yelek eskitmiştik o aylarda