Anneler merhabalar
Kışın evim soğuk oluyor biraz evim 1.kat alt kattaki dükkan boş, bebeğim şu an 6.5 aylık ocak şubat mart aylari epey serin geçiyor bebeğimi nasıl giydirmeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var ona göre alışveriş yapmak istiyorum ( içi hafif tüylü olanlarda vb tarzinda bilgilendirirseniz cok sevinirim 🥰 )