hlmeoztrk Mohterefn02 aptamil kullanıyorum içeriği temiz doktorumuz önerdi ben başta evolvia kullandım içmedi içeriği de zararlı maddelerde vardı sonra gördüm bıraktık onu
MeteYmen_Annesi Bebelac gold net yani en iyi mama arasında resmen Ahtamil çok gaz yapıyor Sma alerjik bebeklere yaramıyor Bebelac düz tadından mıdır nedir ikizlerim almadı bebelac gold hem güzel kilo yapıyor
Miniminnakbebe Mohterefn02 ilk 5 ay sma kullandım anne sütü de alıyordu kilosu hep iyi hatta bi tık önden gitti. 5. Aydan sonra bebelac gold ama 2 numarayı sevmedim bıraktık. 6.aydan beridir evolvia kullanıyoruz sütü bıraktı artık sadece mama içiyor ve kilosu hala aynı şekilde. Sma yeirne en başta evolvia vermeyi çok isterdim belki o kadar gazlı olmazdı evolvia çok iyi cidden
Eternity Mohterefn02 Topfer Lactana kesinlikle. Türkiyeye yeni geldi sanırım yoktu. Yurtdışındayım, burada yaşayan annelerin en çok kullandığı diyebilirim. Gaz sıkıntısı da çıkarmadı bize hiç.
Bebeklibiranne Mohterefn02 golden goat kullanabilirsiniz anne sütüne en yakın süt keçi sütüdür golden goatta keçi sütlü bir mama aptamil hiç önermem çünkü bebeklerde gaz sorunu yapabiliyor ve içerik olarak aptamili beğenmiyorum golden goatı tek geçerim🌸
Dorugun-annesi Mohterefn02 benim oğlum hiç emmedi 4 ay anne sütü içti oda sagarak biberonla biz 6 ay hipp kullandık kilosuda gayet iyiydi
DilosCe Mohterefn02 ben bütün mamaları denedim kızım hepsini içti ama aptamilde devam ediyoruz kilosu da çok yerinde hatta fazla bile dedi doktor
aylinpala hlmeoztrk Gıda dedektifi sayfasını incelemeni öneririm canım ben çok faydalı bilgiler var👍🏻
hlmeoztrk aylinpala çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için Palm yağı içermiyor diye biliyordum yanılmışım 😔
Muhercuervo Mohterefn02 iki oğlumda da evolvia kullandım hiç bir sorun yaşamadım . Kiloları da gayet yerindeydi .
ikikizannesi Mohterefn02 sma optipro kullaniyorum cok memnunum meme arti mama seklinde geldik 9. Aydayiz
Kuzeyinanesi HIPP kullanıyorum ve son derce memnunum zaten organik bir mama.Ilk aptamil kullandik ve bebeğim gaz sancisindan asla durmuyordu.cok şükür şuan asla öyle bir sorunumuz kalmadı ki benim çevremde Hipp kullanio ve herkes memnun.
ikikizannesi Yasirefeninannesi bnm oglum emiyordu 3. Ayda bazen gece yatarken bazende gunde iki veriyordum hic icmedigide oluyordu sutumun durumuna gore 3 olcek hazirlrdim genelde suan 9 aylik gunde uc kez 4 olcek veriyorum ve beni emiyor