Mama kullanan annelere sormak istiyorum;
İnek sütüne ve yumurtaya alerjimiz vardı çok şükür bugün kontrole gittik ve alerjimiz geçmiş 🙏 Bebeğim emmiyor sağıp veriyorum ama yine yetersiz geliyor doymuyor alerji maması kullanıyorduk ama o da pek kaliteli değil kilomuz 1 kilo geriden geliyor doktorumuz normal formül mamaya geçebileceğimizi söyledi.Hangi mamayı öneriyorsunuz kilo alması için ?