Seniha2121 Hansmomyy canım benim bebeğime ishal yaptı ve 2 gün çok huysuzdu ağrı kesi verdim ilk gün 2 kere diğer günde gece verdim rahat uyusun diye
Emfa13 Hansmomyy iyi gece ateşinin arttığını farkedince calpol verdim ardından soydum ve sade zibinla kaldı.eklem yerlerine ıslak bez koydum ve limon sıktığım çorapları giydirdim.
Elifdmr Hansmomyy benim bebeğimin bacağında misket gibi aşı yerinde şişlik vardı ağır bi aşı olduğu için vücûd bazen emmiyor buz ve masajla rahatlatmıştım bebeğimi sizde dikkat edin 🙏