gizemlili Hansmomyy biz dün olduk 14 saat sonra ateş yaptı gece 01:00 gibi calpol verdik dr tavsiyesiyle. Sonra sabah 8 gibi yine verdik ateşi tekrar çıkınca. Biraz din de huzursuzlukmoldu. Calpol verirken dikkatli olsun herkes yavaş verin yutmasını bekleyin.
Hansmomyy gizemlili şifa olsun inşallah başka bi yan etkisi olmaz calpol konusunda muhakkak dikkat edeceğim çok teşekkür ederim ❤️
Dilruba_1 Ay aşısında verem aşısı oldu 3 aşı vuruldu 4. Ay olan aşının ismi nedir ? Daha mı yan etkisi olan bir aşı acaba verem aşısında bir sorun yaşamadık hiç ama
gizemlili Dilruba_1 2. ayda verem , 5 li karma, zatürre var. 4. ayda verem yok ikisi var ama biz de yine ateş yaptı maalesef. Neyse aşı çalışıyor diyoruz sabrediyoruz kontrol altında tutuyoruz.
Dilruba_1 gizemlili 5 Li karma ve zatürre olarak 2 aşı mı olacak tekrar yani? O zaman ilkinde yan etki olmadıysa şimdi de olmaz herhalde 🤷🏻♀️
Emirim21 Hansmomyy canım bizde herhangi bir yan etki olmadı şükür gece de sürekli takip ettim ateşi de çıkmadı. İnşallah sizin bebeğinizde aynı şekilde olur ☺️
Masalll35 Kızlar 4. Ay aşısını atlattık da şu 6. Ay aşılarından korkuyorum 3 tane hem çok canı yanıyor katılana kadar ağlıyor hemde ateş yaparmı acaba