[silindi] oğlum daha 3 aylık ama seneye nasipse piknik tarzı bi yerde kendim yapmak istiyorum masaları birleştirip aile arasında yapma gibi bi düşüncem var fotoğraf köşesi yapcam önünde pasta olcak masalara da kullan at masa örtüsü tek renk, tabaklar da öyle konsepte uygun kahvaltı eşliğinde güzel bi kutlama olur hemde değişiklik olur diye düşündüm bakalım 😍