Bu ayın sonunda oğlum 1 yaşında olucak ama benim doğumgünü için hiç bir fikrim yok 😔 araştırıyorum düşünüyorum ama aklıma yatan bişey malesef ki bulamıyorum 🤷♀️ konsept olarak ne yapsam, pastası nasıl olmalı tatlı tuzlu hazırlık olarak ne yapmalıyım🤔 birde kıyafet meselesi var tabii.. Sizler neler yaptınız veya yapacaksınız örnek olarak görsel paylaşırmısınız benimle