Mrvsmt2502 Agaclargibi yok o bezin boyu canım sleepy nn yanında "ekstra, natural, bio natural"falan yazıyor. Ekstralar sarı paket, naturaller yeşil, bio naturaller mavili
Mrvsmt2502 Smnuralmdar bende ama elimde 4 paket var naturalleri gece ekstraları gündüz kullanıyorum artık gündüz sık değiştirince sorun olmuyor😃
BalBademmmmmm Agaclargibi Çok ince bir bez değil evet ama normal bence çok iyi yani. Gerçekten ne sızdırma ne pişik yaptı baya rahat
TugceArslan Agaclargibi Oğlum da 7 kilo. 4e geçince anladım. Kesinlşkke daha rahat oluyor ve taşırmıyor şimdilik
seymayc Agaclargibi merhaba biz sleepy ve Molfix almıştık önce Molfix bitti bı de sleepy deneyelim dedim sleepy ince ve kibar geldi hoşuma gtti molfix böyle kaba kabaydi fakat sanırım Molfix daha iyi sleepynin 1 numarası dar geliyor molfixin 1 i gayet iyi elimde 3 paket 2 numara sleepy var biraz daha gözlemleyip karar vercem neye devam etcegimize :))
damla647 Agaclargibi aldığınız sleepy extra sarı paket günlük aktivite bez diye geçer. Bu sebeple gece o kadar uzun saatte işe yaramaz. Sleepy natural veya bio natural deneyin sorun kalmayacaktır.
Arzu7439 Agaclargibi ben sleepy kullanmadım. Baby turco 3 numara kullanıyorum. O da sızdırıyodu. Geçenlerde youtubeda video gördüm. Bebek bezinin sızdırmasına çözüm diye. Bezi çarşaf gibi gere gere heryerini açıyosun. İç kısmını iyice çekiştirerek heryerini açıyosun. Şimdi öyle yapıyorum. Baya işe yarıyor. Çiş pek sızdırmıyo ama bizimki bacaklardan kaka sızdırıyo genelde. Tam tarif edemediysem videoya bi bakın isterseniz.