Agaclargibi Kızlar oğlum doğdu doğalı sleepy kullanıyorum yeni 3 numaraya geçtik ama her uyandığında pijamassı ıslak şimdiye kadar hiç böyle birşey yaşamadık bu numaranın serisi mi sıkıntılı acaba başına gelen var mı?
abnztb Agaclargibi ben de 4 numarasını kullanıyorum. İstisnasız her sabah ıslak uyanıyor çocuk. Hatta gece bazen bakıyorum yine ıslak. Boyuna ve kilosuna 4 numara oluyor. Yani ne büyük ne de küçük bez. Ama sanırım belli bir çiş kapasitesi var. Fazlasını yaptığı zaman dışarıya kaçırıyor. Ya da bezlerde sıkıntı var. Gece bezi varmış onu sipariş verdim onu deneyeceğim. Eğer onda da sızdırma yaparsa bu markayı kullanmam daha.
Mrvsmt2502 Agaclargibi hanagi seri kullanıyorsunuz ekstra sızdırıryordum bende de natural ya da bio natural kullanıyorum sızdırma yok şuan
BalBademmmmmm Agaclargibi Bende doğumdan 4 aya kadar sleepy kullandım ki 3 numarası aşırı sızdırdı. Kakalı zıbın yıkamaktan mahvoldum en son değiştirdim kurtuldum. Molfixe geçtik tavsiye ederim çok memnunum 10 aylık oldu hala onu kullanıyorum bir kere bile sızdırmadı👌
Acemibiranne17 Evet aynı sorun bizdede var. Prima kullanıyordum Pahalı olduğu için sleepye geçtim ama hiç memnun kalmadım. 3 numara midi kulanıyoruz. Sızdırıyor resmen kıyafet değiştirmekten helak oldum.
Agaclargibi Acemibiranne17 benimki de midi inan yoruldum giy soydan gece uykusu açılıyor artık çocuğun
Agaclargibi abnztb bizimki de 2 aylık kilosuna bu uyuyor bende ondan geçtimm bu numaraya önceki numaralarda böyle birşey yaşamamıştım gece serisine bende bakayım bi
Agaclargibi BalBademmmmmm molfix bir keresinde babam almştı hediye gibi eve gelirken getirmiş kullandm ama çok kalındı yeni doğmuştu o zamanlar bacakları baya ayrık kalmıştı sizinde öyle mi
Mrvsmt2502 Agaclargibi yok o bezin boyu canım sleepy nn yanında "ekstra, natural, bio natural"falan yazıyor. Ekstralar sarı paket, naturaller yeşil, bio naturaller mavili
TugceArslan Agaclargibi Oğlum da 7 kilo. 4e geçince anladım. Kesinlşkke daha rahat oluyor ve taşırmıyor şimdilik
BalBademmmmmm Agaclargibi Çok ince bir bez değil evet ama normal bence çok iyi yani. Gerçekten ne sızdırma ne pişik yaptı baya rahat
Nereleregidem Agaclargibi uzun süredir üç numara sleepy kullanıyorum. Yeşil ambalajlı olandan çok memnundum adını hatırlayamadım. Hiç sızdırma olmadı. Gece degistirmiyordum da üstelik. Bulamadigimdan sarı ambaljlisini aldık bugün ıslak uyandı çocuk çok da çiş yoktu 😓
Agaclargibi Nereleregidem benimki sarı olandan bezi çok da dolmuyor onunn için üzülüyorum☹️ çocuğu hergün yıkıyorum 🤣
Nereleregidem Agaclargibi önemli olan her memeden/mamadan sonra çiş yapmasiymis illa üç kg doldurmasına gerek yokmuş doktor dedi 😂
damla647 Agaclargibi aldığınız sleepy extra sarı paket günlük aktivite bez diye geçer. Bu sebeple gece o kadar uzun saatte işe yaramaz. Sleepy natural veya bio natural deneyin sorun kalmayacaktır.
Poyoilk Agaclargibi sızdırıyor malesef pişik olmadı dıye değiştirmedim markayı ama bu gidişle değiştircem cok sızdırıyor bende günde 3 ü bile buluyor üstünü değiştirmek
Mrvsmt2502 Smnuralmdar bende ama elimde 4 paket var naturalleri gece ekstraları gündüz kullanıyorum artık gündüz sık değiştirince sorun olmuyor😃