Nilunas Yesim-1 https://resimyukle.io/r/yPU8j3jM5N bpastası dahil 200 e hallettim ben yaş çekimini. Doğum günü yapmadım herşeyini kendim hazırladım çekimini de kendim yaptım 😊pasta da patlattı
lalbg Angel00 folyo balonları trendyoldan, gold balonları hepsiburada’dan, yıldız sarkıt süsleri de partiveparti diye bi siteden almıştım😊 hayır fotoğraflı yorum yapmadım. Ama ben yaptım yani emin olun😂
Angel00 lalbg çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık 💕 mutlu yaşlar diliyorum🧿 teşekkür ederim ürün bilgiler için
lalbg Yesim-1 hiç zor değil. Benim şansım ablamlar, yengem, abim ve eşim hep birlikte yapmamız. Yemekleri de kuzenlerimle birlikte yaptık. Börekleri kayınvalidem açtı sağolsun. 35 kişi olduk birden yetiştirmem imkansızdı tek başıma😂
Yesim-1 lalbg benim 2 günümü alır annem çalışıyor kayınvalide desen yok gibi gorumceler yok kardeşte yok😂
Seda2013 Yesim-1 doğumda video ve çekim yapıldı bizim onu çok istiyodum hastanenin paketinin içindeydi:)
AgentMom Yesim-1 Pembe elbiseyi lcw Den aldım. Balonları partince sayfasından aldım. Babetleri de flo Dan aldım. Turuncu badi ve şort tütüyü arden Kids sayfası, isimli taç ve ayakkabıyı İnstagram Dan aysena tasarıma yaptırdım. Balonları ve kutuları trendyoldan aldım
AgentMom Yesim-1 partince de çok güzel balonlar var. Elbise little honey bunnies, lila mila, le mabella ya da bak