Yesim-1 Kızlar kızımın doğum gününe 1 ay kaldı fikirlerinize ihtiyacım var bi gönlüm dışarda yap diyor bi gönlüm ne gerek var diyor kararsızım birde kiz bebek doğum günü elbiselerini nerden aldınız 🤗
lalbg Yesim-1 elbisesini trendyoldan almıştım. 1 ay sonra 2 yaşına girecek o elbisesini de little sparkle diye bi sayfadan alıcam. Kaç kişi olacaksınız bilmiyorum ama evde yapmanız daha mantıklı. Dışarıda organizasyona en az 6-7 bin t vereceksiniz. Evde daha uyguna yapabilirsiniz😊
LavininAnnesii Yesim-1 https://imgyukle.com/i/n8GXzn https://imgyukle.com/i/n8Gc98 https://imgyukle.com/i/n8GhSj Bu şekilde evde yaptık. Çocuklarla birlikte 50ye yakın kişi vardı. Oldu yani bi şekilde😂
Seda2013 Yesim-1 bizde aynı hazırlıktayız çok abartı yapmıycam arkayı balon zinciriyle süslerim pastasını seçtim zaten ben eşim kızım olucaz çünkü aileleri çağırırsak 30 kişi oluyoruz 🤦🏼♀️
Papatyamkuzum Yesim-1 benim kızımda ocakta ilk yaşını dolduracak. Büyük organizasyon yaptırmayı düşünmüyorum çünkü hem çok küçük hemde hiç bişey anlamayacak. Ama fotoğraflarını çektircem. İlk doğum günü diye evimde bi pasta alırım ama parti yapmıcam.
Yesim-1 lalbg dışarda olursa 20 kişi oluruz evde 20 kisi nasıl olur bilemedim valla teşekkür ederim 😇
ozgennk Oğlumun da ekimin sonunda evde yapmayı düşünüyorum içeriyi süslerimdiye düşündüm trendyoldan süs almayı düşünüyorum pasta börek tamam 😅
Angel00 lalbg ben bunu trendyolda balon bakarken gördüm balonları falan trendyoldan alıp fotoğraflı yorum yaptınız mı ?
Yesim-1 Seda2013 elbise cok guzel bende bakayim bi site buldum susleme için partifen.com sizde bakabilirsiniz
Yesim-1 Papatyamkuzum fotoğrafcı ile anlaştım 2 konsept çekecek ayriyeten bende o yüzden organizasyon tutmaktan vazgeçtim 3.000 dediler pasta hariç sadece süsleme o yüzden evde yapmaya ve kendim süslemeye karar verdim annemler biz karşılayalım dediler dışarda yap içinde kalır dediler kafam karıştı açıkçası
lalbg Yesim-1 teşekkür ederim😊 organizasyona boşa para vermeyin zaten bebekler çok sıkılıyo kalabalıkta fazla vakit geçiremezsiniz moraliniz bozulur.
Seda2013 Yesim-1 evet partiden biliyorum birde parti malzemeleri satan bi yer var annemlerin orda önce oraya bakıcam duruma göre burdan alıcam :)
lalbg Yesim-1 hiç zor değil. Benim şansım ablamlar, yengem, abim ve eşim hep birlikte yapmamız. Yemekleri de kuzenlerimle birlikte yaptık. Börekleri kayınvalidem açtı sağolsun. 35 kişi olduk birden yetiştirmem imkansızdı tek başıma😂
lalbg Angel00 folyo balonları trendyoldan, gold balonları hepsiburada’dan, yıldız sarkıt süsleri de partiveparti diye bi siteden almıştım😊 hayır fotoğraflı yorum yapmadım. Ama ben yaptım yani emin olun😂
Seda2013 Yesim-1 yok valla ben yapmıycağım için hiç araştırmadım :) sade bi masa olucak bizimki öyle çeşit çeşit ikramlık yapmayı düşünmüyorum çekirdek aile kutlıycaz:) amaç hatıra kalsın fotoğraf çekinelim:) 2 yaşında aklı ericek ya o zaman düşünüyorum kalabalık organizasyon :)