Mrvunluu Bende Mart diye duydum çoğunluk mart demiş demekki doğru yani inşallah fiyat konusunda duyum alan var mı ?
123PrensAnnesi123 Mrvunluu gercektenmi yaa martta inşallah alırız 41 bin diye duydum ben ama bilmiyorum
Mrvunluu Yagiztos Yani kendi yorumum bu kadar ince düşünülmesi gerekmediği yönünde sonuçta kumar gibi emeksiz bir para değil eşlerimizin emeğinin karşılığı diye düşünüyorum.
Nurahsen09 Mrvunluu zaten bizler maaşımızı alıyoruz yani hakkımız olanı ama bu promosyon çalışılmadan veriliyor yani emek karşılığı değil
123PrensAnnesi123 Berenpinar bencede yapilmali en cok cebellesen bi kurum bizimkiler geri birakmamalilar
123PrensAnnesi123 Yagiztos oyle soyluyorlar ama bence değil cunku boyle zorlu mesleklerin bi hakki olmali ki bankalarda o hakki veriyorlar
Minikgoktug 123PrensAnnesi123 bende 41200 diye duydum hesap yapmışlar ama ne zaman yatacak bilmiyorum
Alpaslanmomy Eşimde jandarma öyle bir söylenti olduğunu duydum ancak eşim jandarmanın tek bir banka ile çalışmadığı için bu ihtimalin düşük olduğunu söylüyor. Umarım olur.
123PrensAnnesi123 Alpaslanmomy polislerdede bekcilerdede tek banka yokki bu anlasmadan sonra hepsini vakif alıyormuş
iremyaman 123PrensAnnesi123 inşallah cidden ya polisler aldı bizimkileri de es geçmesinler yani her gün pisliğin içinde sabahın 6sında kalkıyor işe gitmek için eşim yani hepsi de aynı haldedirler