Yagiztos evet öyle diyorlar ama kredi kartı kullanmakta haram diyorlar kredi çekmekte e malesef bunları yapmak durumundayız günümüze bakılınca o paranın da haram olduğunu düşünmüyorum eşlerimiz kolay şartlar da çalışmıyor fazlasını hakediyor kaldı ki faize biz yatırmıyoruz banka kullanmasın o zaman 🙄 zaten o parayı suan aylık veriyor onu da harcıyoruz kim her ay o parayı hayır kurumuna yatırıyor ki bence boşverin milleti