Cellys sünnetçide yaptırmayın kesinlikle . Biz sünnetçi düşünüyorduk şans eseri cerraha götürmem gerekti çiş yapamadığı için götürdüm doktor dedi ki pipisinin üst kısmı yani kasık tarafı baya şiş sünnet ettirmeyi düşünüyorsanız şakın yapmayın 1 2 yasına kadar . Sizi de bilgilendirmek istedim