Cellys Merhabalar arkadaslar .. Oglum suanda 36 gunluk ve sunnet yaptirmak istiyoruz.. nasil bir fikir sizce? Siz ne zaman yaptirdiniz? Zorluklari varmidir ?? Surec nasil ilerliyor ?
Mmbd Cellys cnm erkenden yaptirmak en iyisi ben yurtdisindayim Anca turkiye ye tatile gelince yaptieaviodim 6 ayliktik yoksa dogdugu zaman bile yaptirirdim daha kolay oluyor iilesmesi bide cok kucuk bisi anlamio
araskuzumm0918 Cellys 6ay en uygun zaman,genelde ilk doğduğunda önermiyor dr lar,bizde 6.ayda yaptıdık klemp yöntemle,ilk gün ağladı ikinci gün hiç sorun olmadı🙏Hiç korkmayın kçükken yaptırmak en iyisi ,travmaya sebep olmuyor
araskuzumm0918 Cellys 6ay en uygun zaman,genelde ilk doğduğunda önermiyor dr lar,bizde 6.ayda yaptıdık klemp yöntemle,ilk gün ağladı ikinci gün hiç sorun olmadı🙏Hiç korkmayın kçükken yaptırmak en iyisi ,travmaya sebep olmuyor
Banuu8 Cellys biz 3 aylığız canım 3 gün oldu yaptıralı yaptırmanı tavsiye ederim. Çocuk hareket edemiyorken yaptırmak en mantıklısı çünkü dönemiyor üstüne yatamıyor korkacağın bir şey olmaz. Doktorum bize ne kadar yatarsa o kadar çabuk iyileşir dedi ben 3 gündür hep yatıyorum biraz daha büyük olsa hayatta yatıramazsın.hiç zorlanmadıkta Allah’a şükür iyi ki yaptırmışım diyorum 🙏🏻
Annesinin-pasasi Cellys benim bebeğim de 36 günlük biz de Pazartesi sünnet için çocuk cerrahisinden randevu aldık ne zaman derse hemen yapacağız
araskuzumm0918 Cellys 6ay en uygun zaman,genelde ilk doğduğunda önermiyor dr lar,bizde 6.ayda yaptıdık klemp yöntemle,ilk gün ağladı ikinci gün hiç sorun olmadı🙏Hiç korkmayın kçükken yaptırmak en iyisi ,travmaya sebep olmuyor
araskuzumm0918 Cellys 6ay en uygun zaman,genelde ilk doğduğunda önermiyor dr lar,bizde 6.ayda yaptıdık klemp yöntemle,ilk gün ağladı ikinci gün hiç sorun olmadı🙏Hiç korkmayın kçükken yaptırmak en iyisi ,travmaya sebep olmuyor
Happybaby2 Cellys 5 aylıkken yaptırdık 1 hafta da iyileşti sünnet kilodu almıştık pipiyi temastan koruyacak plastiğini kilottan çıkarıp pipisinin üstüne koyup bezini bağlamıştım kurtarıcım oldu
Bvg 56 gunlukken yaptirdik sunnet esnasinda uyunadigi ayaklari baglandigi icin cok agladi sonrasinda hic problem yasamadik karyon bardagi kesip yapistirtti doktorumuz bezle temas etmesin diye 3. Gun sabahida bardagi cikarttik panthenol diye bi krem verdi ondan damlattim yapismasin diye
mrs_happy Cellys 24.gunlukken yaptırdık yaoılırken uyuyordu. Ewe gelınce ilk 4 saat bayagı agladı sonra unuttu hıc skntı yasamadık
Ckubra Cellys mümkünse hemen yaptır ben yeni yaptırdım 58 günlükken ilk gün bir kaç defa agladı yarım paranox fitil verdim ertesi gün hiç ağrısı olmadı 5 gün oldu iyileşti bile
Burcu35 Cellys 70 günlükken yaptırdım daha erken olsaydı bile olurdu. Sünnet yaptıralım diyince yapılmıyor zaten doktor görüp karar veriyor yapılıp yapılmıcağını. İlk gün zorlu sonraki günler kolay geçiyor
shyu Cellys 3.5 aylığız şu an bir hafta önce yaptırdık ilk gün zor oldu sadece iyileştik bile rahatız artık😊
Habibe08 Cellys oglum 2 aylikken fitik ameliyatiyla oldu zorlugu sadece iki gun oda cisini yaparken baska hicbi zorlugu yok bizde ates filanda yapmadi sonrasi super hemen iyilesiyo