Blairss Kaşık denedim en başta ben beceremedim, çok hızlı yemeye çalışıyordu boğazına kaçıyordu, yarısı da dışarı. 3 günlük lohusaydım, sezaryen ağrılarım vardı tek bakıyordum. Ön sütü çekip bıraktığı için fazla kilo vermişti, çiş yapmıyordu sarılığı başlamıştı. Biberon kurtarıcım oldu, aynı zamanda sütümü de makine kiraladım sağıp verdim. Emzirmeye devam ediyorum fakat sütüm azaldı. Kafama taktıkça daha da azalıyor, akışa bıraktım. Bugün 76 günlük gaz sıkıntısı biz de çok yaşadık, hala var ama eskisi gibi değil. Gaz damlası, prebiyotik damla kullanıyoruz. Dr browns kolik biberon da faydalı oldu sanırım. Hareketlendikçe daha rahat atıyor gazını, sabaha karşı zorluyor sadece uyku sırasında beslendiği için.